100519

Jag blir förvånad varje gång jag går utanför dörren och upptäcker att luften är ljum och att allting blommar. Mysigt, nu är våren på gång på riktigt. Äntligen! Efter jobbet satte jag mig på en bänk på torget och njöt av det fina vädret innan det var dags att bege sig till Träningsvärk1. Jag körde ett box/core-pass som var himla roligt. Gillar verkligen tjejen som är instruktör också.

Roligast idag var dock att vår katt dök upp i Västervikstidningen. Hon brukar vara borta flera dagar i sträck så jag har inte tänkt så mycket på det. Det är liksom hon. Men så dyker hon upp i tidningen på annonssidan under "Förlorat". Hon har förmodligen flytt från vårt "lilla" renoveringsprojekt en stund. Haha, så söt! Vi ska gå en sväng och kolla efter henne, hon har i alla fall inte gått långt. Men det är ju inte så smart att mata andras katter, vilket de tydligen har gjort.




Elin pluggar förfullt


Mat efter träningen

Ha nu en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0