100513

"Kristi flygare" och röd dag idag. Vädret kunde ha varit bättre och jag kunde ha varit på lite bättre humör, nu när jag är ledig och allt. Min plan för dagen var att hjälpa till att måla taket hemma, men nu kan vi inte göra det för annat går före. Det nya köket ska nämligen komma imorgon så då måste pappa göra klart inför det. Förövrigt var min tanke att ta en joggingtur, men hur skönt är det när regnet öser ner? Hmm, vi får se vad dagen har att bjuda på.

Jag har suttit här och tittat på bilder, hittade den här på Schimpo. Hur söt?!



Nu ska jag gå ut i gårdshuset och läsa lite. Glad torsdag på er!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur söt som helst!



Jag har läst en kurs i personaladministration och arbetsmarknadskunskap vid stockholmsuniversitet som varade en termin, sedan har jag pluggat projektledning på malmö högskola vilket jag tycker är riktigt intressant! :)



Vad gör du?

2010-05-13 @ 13:02:14
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jonas

Han ser ju lite psykotisk ut, det började redan där alltså..

2010-05-13 @ 19:35:17
Postat av: Teresia

Haha, det kan jag faktiskt hålla med om!

2010-05-13 @ 21:26:09
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0