100511

Hej tisdag! Jag har haft en fin dag. Hade önskat att jag hade fått njuta lite mer av solen som äntligen kom fram, men såklart har dagen ägnats åt jobb. Därefter blev det mat, rotmos närmare bestämt, hos farmor. Mätt i magen (lite för mätt för träning dock) körde jag ett cykelpass på Träningsvärk1. Det var riktigt dålig musik för ändamålet, tänk er schlager på ett spinningpass. Inte riktigt optimalt, men jag körde på ändå.

När jag kom hem bläddrade jag i H&M:s höstkatalog som hade kommit i brevlådan. Det fanns mycket fint, men det är lite ångestframkallande att längta efter höstkläder när våren knappt har orkat sig hit.







Jahopp då hade visst klockan rusat iväg igen, jag ska gå ut i gårdshuset och ta mig en kopp te nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0