Våren på ingång

Hej lovely day! Jag tror att våren är på ingång minsann!

Jag måste börja med att berätta att Matilda och John fick en lite pojke i lördags kväll! Jag är så himla glad för deras skull, jättegrattis!

Filmen, Shutter Island, som vi såg på bio igår var faktiskt bra. Efter att ha läst boken var det mycket att fundera på, saker och ting var inte helt enkla att förstå liksom. Men filmen var mycket tydligare och plötsligt var allt helt självklart. På ett sätt lite synd för jag tycker det är kul när man får tänka till lite efter en film, diskutera och spekulera i handlingen.

Nu ska jag jobba en stund till och ikväll blir det träning för min del.

Fortsatt trevlig måndag, ut och njut av det fina vädret ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0