Le soleil

Vilken härlig solig dag! Jag har fullt upp på kvällarna den här veckan så mycket mer än ett hej-hallå blir det inte. Igår efter jobb och mat hos farmor var mamma och jag på ljusparty hos Maritha och Jennie. Vi köpte ett paket med olika doftljus och det bjöds på ostfrallor, kaffe och sockerkaka. Idag ska jag jobba lite längre då vi ska ha fondträff för vår kunder. Det blir nog trevligt!

Jag var ute och intog lite frisk luft och solsken på lunchen förut. Så skönt! Dessutom passade jag på att titta in på Ogräs. Jag är galet sugen på att fylla på min jeanssamling med lite vårfräscht. Jag gillar verkligen att Ogräs får in så många Cheap Monday! Det fanns en hel del i hyllorna och dessutom skulle de få in fler färger i dagarna. Jag vill ha ett par jeans i riktig jeansblå färg, tighta, men gärna ett par lite slappare också. Vi får se vad jag hittar.

Kommentarer
Postat av: Elin

det ska jag fixa..

Allt rullar på fint faktiskt, för dig också?

Ja lördagen var väldigt skoj:) lyckad kväll.

Vad hittar du på i helgen?

Vi får se till att dra ihop en fest eller myskväll snart!

2010-03-04 @ 18:43:30
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0