Thoughtful

Idag vaknade jag helt av egen förmåga, även om ringklockan påminde mig om att gå upp ur sängen klockan nio. In i duschen, frukost och sen en härlig promenad med Dica. Vårjackan åkte på och jag frös inte, så himla skönt! Hemkommen från promenaden blev det lite bakning inför imorgon då jag ska bjuda flickorna på fika.





Nu sitter jag här och tycker att jag borde göra något vettigt, men jag är lite tankspridd och omotiverad att ta tag i dagen. Förhoppningsvis blir det en tur in till stan där jag ska ta en fika med Lina. Är detssutom lite sugen på att hitta något nytt att ta på mig ikväll. Jahopp då kanske jag skulle maka mig härifrån och inse att saker och ting inte händer av sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0