Surprise, surprise!

Jag är landad och strandad i Linköping och lägenheten. Efter några om och men tog jag tillslut bussen hit efter dagens jobb. Jonas är rätt så upptagen den här helgen med att spela in en demo med sitt band så därför tvekade jag lite om jag skulle åka hit eller inte. Men, men jag gillar ju att spendera helgerna här hemma! En liten parantes är att Jonas är ovetande om att jag är här och tror att jag är kvar i viken. Hihi, det ska bli roligt att se hans reaktion när han får syn på mig! Jag gillar att överraska. Nu ska jag återgå till Let's Dance och mitt naturgodis. Sedan blir det Ben&Jerrys Cookie Dough när Jonas kommer hem, mums.

Ha en fortsatt mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0