Söndagen

Jahopp, så var det kväller och straxt läggdags igen. Bara att konstatera att om veckorna går fort så går helgerna ännu fortare, tyvärr. Jaja, här ska det inte framkallas någon söndagsångest inför morgondagen så nu till något roligare. Jag har haft ett litet pirr i magen hela dagen, väntar spänt på att få höra en trevlig nyhet. Matilda och John ska nämligen få sin lilla bebis idag! Hoppas allt har gått bra och att vi får höra något från dem snart!

Det var riktigt skönt att gå ner till stan idag och få känna på den värmande solen. Genast känns våren lite närmare. På hemvägen, efter bara lite shopping, köpte jag en stor chailatte som Jonas och jag delade på. Det är ju så smaskigt.




Ikväll har jag fått umgås med Jonas hela kvällen. Vi har testat på två nya recept till kvällens middag. Dels gjorde vi en lite annorlunda potatisgratäng toppad med en cream fraiche av getost, honung och rosmarin som gav väldigt god smak, och dels kyckling i en jättegod citronmarinad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0