Saknar dig

Idag kändes det lite extra jobbigt att säga hej då till Jonas. Förra helgen sågs vi inte mycket alls när jag var uppe i Linköping för Jonas spelade in en demo med sitt band. Igår kom han hit till Västervik på en snabbvisit för att fira sin syster. Han sov hos mig inatt och åkte tillbaka till Linköping nu på förmiddagen. Nästa helg kommer vi förmodligen inte ses för då ska jag firas av familjen och Jonas är upptagen på annat håll. Den känns tungt att veta att vi inte kommer ses på två veckor nu... Det känns som evigheter sen vi hade tid för varandra, det är ju så mycket annat som kommer ivägen hela tiden! Jag skulle aldrig fixa att ha ett distansförhållande under en längre tid. Just nu längtar jag galet mycket till hösten när jag flyttar upp till Linköping igen.



Jag fick det här fina halsbandet i tidig födelsedagspresent av Jonas

Kommentarer
Postat av: Lollo

så fint halsband!



sv: kavajen är från åhlens oc ärlite längre i modellen ja =) halsbandet från indiska!kram

2010-03-14 @ 21:00:42
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0