Onsdagens

Det får bli ett kvällsinlägg innan jag ska ladda inför natten och en lång arbetsdag imorgon. Jag borde verkligen komma i säng lite tidigare ikväll för det har blivit sena kvällar och trötta morgnar den här veckan.

Idag har jag såklart jobbat den större delen av dagen. En stor skillnad mellan att jobba och plugga är fritiden. Jag upplever att jag har betydligt mer ledig tid som student, vilket jag saknar massor. Hur som helst blev det träning efter jobbet. Malin är här för några dagar så vi körde ett boxpass och innan dess blev det core för mig. Lovely!




Jag testade Syoss shampo och balsam idag. Det luktade väldigt fräscht och gott, nu återstår att se om håret gillar det.

Ha en fortsatt fin onsdag. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Båda är ju från jak&jil, men jag håller med dig! Den nedre är grrrym! :D

2010-03-17 @ 21:55:53
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: Anonym

från jc, är på rea nu typ, 75 spänn =)

2010-03-19 @ 12:39:36
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0