Not the best day

Hej fina ni! Min söndag har varit lite sisådär. Jag har varit lite småtrött hela dagen och var tvungen att säga hej då till Jonas, vilket kändes jobbigare än det brukar. Och inte nog med det, vi har satt igång med rivningen här i huset ordentligt nu. Eftersom hela nedervåningen ska rivas ut håller pappa på att riva upp allt golv, så för tillfället får vi gå på träskivor och kylskåpet har flyttat ut i mitt rum. Som tur är kan jag fly från dessa primitiva förhållanden då och då genom att åka till Linköping på helgerna.




Som tur är har den kommande veckan många trevligheter att bjuda på. Imorgon ska jag få träffa lille Botivd och Matilda! Sedan fyller jag år på torsdag, vilket ska firas på fredag kväll. För tillfället är veckans planering lite smått svävande, men jag försöker så gott jag kan att få in några träningstillfällen också.

Nu ska jag läsa lite, boken jag läser närmar sig slutet och det är spännande. Läsningen, tillsammans med mormors nygräddade våfflor, är helt klart dagens höjdpunkt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

nej men gud, min katt ser exakt likadan ut! :)

2010-03-14 @ 21:39:45
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0