Min lördag

Igår blev det en storstädning i rummet och därefter tog mamma och jag en en härlig promenad. Vi satte oss uppe vid Kulbacken och åt apelsin i solskenet. Det är ju så himla skönt när man kan börja sitta utomhus och fika. Efter promenaden gjorde jag mig klar för födelsedagsfirande och åkte till familjen Thellman. Jonas kom dit även han, trots att han är mitt uppe i tenta-p. Vi fick god mat och tårta och såg på Melodifestivalen. Kul att Anna gick vidare, hon har ju så himla vacker röst! Men samtidigt är nog Salem min favorit och jag tror att det kanske skulle gå bättre för honom i Europa.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder. Du får komma förbi och hämta dina grejer någon kväll. Jag är inte hemma förrän sent fredag kväll denna vecka. Ska iväg till Stockholm ons-tor och i morgon kväll är jag på gränsö och äter förhoppningsvis en god middag. Kram.

2010-03-15 @ 16:13:41
Postat av: Teresia

Tack! Jag kan höra av mig innan jag dyker upp någon kväll, så jag vet att ni är hemma. Kan försöka till helgen eller annars nästa vecka! ha det så bra i Stockholm och hoppas du får en god middag imorgon! Kram

2010-03-15 @ 22:43:08
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0