Lunchshopping

Ohej vad det går, redan torsdag!

Jag gick till H&M på lunchen för att titta på undisar. Jag behöver lite nytt i den lådan så då tänkte jag passa på när jag har rabatter att utnyttja på H&M. Dock fick jag med mig lite mer än så, det blev både ett set underkläder, en bikini och ett rött nagellack. Och rabatten räckte till alltihopa, det måste man ju kunna kalla kap! Jag hittade två dundertjusiga bikinisar, men bara en fanns i min storlek så den fick det bli. Den blåa nedanför fanns bara i små storlekar kvar. Synd, för jag gillar den skarpt.





Jag ska visa er mina impulsköp en annan dag. Nu jobb i några timmar till. Tjing!


Kommentarer
Postat av: cornelia

riktigt nice!

2010-03-25 @ 21:54:08
URL: http://rodlastbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0