Helgplaner

Vad härligt med fredag! Det ska bli skönt med helg, jag har massor av roliga planer.

Ikväll vankas det födelsedagskalas då jag ska firas av släkten på mammas sida. Jag har charmat in mig hos mormor så vi ska vara hos henne. Det kommer bjudas på min favoritsmörgåstårta och kladdkaka, mums! På lördag blir det lite styr hemma med bakning och städning, kanske en fika på stan och framåt kvällningen fest hos Ola och Annie och utgång på det. Josse kommer på besök så vi passar på med både utgång på lördag och myskväll med tjejerna på söndag. Älskar dem tillfällen vi kan ses allihopa! ♥ Underbar helg med andra ord!


Jag såg att den fina fjärillsringen från H&m hade landat i online shopen så jag la till den i min beställning. Så fin så!


Kommentarer
Postat av: Emma

så tjusig den är!

2010-03-20 @ 13:47:27
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0