Gårdagen

Tjenare! Vad tråkigt det är utanför fönstret idag, grått och blött. Jag ska gå en promenad med Josse nu i eftermiddag, hoppas vi slipper regn i alla fall.

Gårdagen blev en bra dag, en sådär lagom lugn lördag. Istället för att åka till stan direkt drog Jonas med mig ut i Rydsspåret på en joggingrunda. Det var rätt så motigt att ge sig ut, men såklart var jag nöjd efteråt. Sedan blev det stan. Jag hittade inte så mycket, bara ett nagellack och en blus. Jonas shoppade faktiskt mer än mig, han köpte ett par chinos och en tröja. Vi köpte med oss mat hem från Wok Away, himla gott det är med wokade grönsaker, nudlar och jordnötssås ihop. Senare på kvällen gjorde vi varm smörgåstårta, myste med tända ljus under Earth hour och gottade oss med chips och vindruvor framför tv:n.






Schimpo är för rolig. Ser ni hur tungan sticker ut på bilden? Han gör så när han är busig, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0