Fredag

God kväll på er!

Nu är jag äntligen i Linköping. Jag åkte med bussen hit upp direkt efter jobbet och Jonas hämtade mig vid stationen. Det blev handling för hela helgen och därefter matlagning. Nu sitter vi, mätta och belåtna efter god mat, i soffan och tittar på finalen av Let's Dance. Visst är Mattias och Cecilias bugg underbar!? Dock vet jag inte vem jag hejar på, båda paren är ju superduktiga. Senare ikväll blir det förmodligen att se på vår favorit-House, vi har ett par avsnitt att ta igen.


På bussen blev det läsning. Jag slumrade visst till lite och blev väckt av ett sms från Josse :)


Ugnsrostade rotfrukter, kycklingfilé och sallad med äkta fetaost. Gooott!



Ha nu ett fortsatt härligt fredagsmys hemma i stugorna!


Kommentarer
Postat av: Evangelina

Åh, jag älskar att åka buss! Så mycket kärlek! Ät veganskt nästa gång: sojakyckling, potatis o sojaost! Räddar liv och sprider lycka :D Men, jag undrar: vad gör dig lycklig? Och vad gör du för att sprida lycka till din omgivning? Vore så fint att få veta! Puss, peace och vegankärlek :D

2010-03-27 @ 08:32:36
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0