Babylycka

Idag efter jobbet åkte jag till Matilda, John och Botvid. Alltså, så himla gullig unge! Varje gång jag träffar en liten bebis blir jag så fascinerad av hur små dem är, vilka små underverk liksom. John lagade god mat som jag blev bjuden på och sedan blev det fika med latte och kärleksmums. Jag gav en liten söt body till Botvid som jag köpte i Lindas butik. Hon har så himla mycket gulliga grejer till de små liven.






Nu ska jag göra mig redo för morgondagen och sen lägga mig tillrätta i sängen med boken i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Kul att du hittat till min blogg;) Jo min hund är en Vit herdehund som är samma sak som en vit schäfer. Har du också hund? Gör du nu för tiden då?

Kram martina

2010-03-16 @ 10:08:25
URL: http://martina.back.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0