100328

Nu är jag alldeles mätt i magen efter dagens middag, det blev Tikka Masala med ris. Innan vi lagade mat gick jag en promenad med Josse som behövde en paus i pluggandet. Jätteskönt att komma ut och få lite frisk luft och prata en massa väsentligheter. Egentligen skulle Jonas och jag ha kört ett boxpass på Campushallen ikväll, men jag har lite ont i ena höften (vet inte om det beror på att jag halkade runt i joggingspåret igår) så det får bli en annan gång.



Här har ni min nya blus. Blir fin i sommar när man har lite mer färg på kroppen.

Vet ni vad?! Jag är sugen på att titta igenom alla avsnitt av Ally McBeal igen. Det var min absoluta favoritserie för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0