100316

Idag har dagen gått väldigt fort förbi känns det som. Efter jobbet blev jag bjuden på tacos hos farmor och Bosse. Vi går faktiskt dit en gång i veckan och äter, vilket jag verkligen uppskattar. Farmors mat är himmelsk och det är alltid roligt att träffa dem. Idag var dessutom min faster och kusin på besök från Norrköping. Filippa är så härlig och en liten energiknippe till tjej!

Mätt i magen skyndade jag till Träningsvärk1, men möttes av beskedet att cykelpasset var fullt. Slarv av mig som inte skrivit upp mig, men men det får tas igen imorgon. Istället blev det bakning inför min födelsedag, det är nämligen tradition att man bjuder arbetskamraterna på något gott på sin dag. Elin agerade assistent och jag hoppas att det blev en god citronkaka av det hela.






Det var dagen idag det. Imorgon är det en ny dag och nu ska jag ladda upp inför den genom läsning och en god natts sömn. G'night!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter du Elin göra allt det tråkiga? så taskigt!

2010-03-16 @ 21:58:22
Postat av: Teresia

Haha, nej då! vem har sagt att det är tråkigt att riva citronskal och hämta grejer åt sin storasyster? :P

2010-03-16 @ 22:04:52
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

jaaa! Men här nere säger de som sagt ömhårad. Låter så jäkla lustigt när man hör det. kram kram

2010-03-16 @ 23:33:22
URL: http://ndotter.se
Postat av: EMELIE ELISABETH

Men åh, tack söta, söta du! Vad glad jag blir av sådana kommentarer, du gjorde min dag...eh, natt.. :) Kram!

2010-03-17 @ 03:26:34
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej hej! Ja va förståndigt att jobba lite. Jag har nu jobbat 1 år som sjuksköterska i sommar och tänker söka vidareutbildningar nu framöver.

Jo Nova är precis som en schäfer i sättet men lite mesigare, hon har ett vekt temprament om man uttrycker sig så. Tror dock inte att det är generellt för rasen men hon blev så;) Men hon är väldigt pratig precis som en vanlig schäfer. Underbart med hund, flatarna är ju jättefina med!

Blir det att flytta till linkan då snart?

Kramis

2010-03-17 @ 16:58:00
URL: http://martina.back.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0