Lovely weekend

Nu är arbetsveckan igång, liksom semestertiderna. Halva gänget på jobbet har nämligen gått på semester, turisterna börjar strömma på och det är fullt upp på jobbet. Jag har inte haft en lugn stund idag, phhu! Dessutom väntar en rolig vecka med en hel del planer redan nu.

Äntligen känner jag att sommaren är här, jag har inte riktigt tagit in det förrän i helgen. Jag tog första doppet i havet och hade världens skönaste helg. Inledde den med en fin midsommar och fortsatte ute vid sommarstugan på Norra Malmö. Jonas, jag och Jennie åkte ut dit i lördags eftermiddag. På kvällen gick vi bort till min morbrors stuga där det blev grillning, kubbspel, pilkastning och Uno. På söndagen blev det både morgondopp och solbad på vårt badberg, så himla härligt!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0