Lördag och söndag

Helgen var fort över och nu börjar även måndagen att lida mot sitt slut. Jag har ganska fullt upp för närvarande och då blir bloggen lite lidande. Ikväll har jag tränat core och cykelpass på träningsvärk1 och sen åkte jag hem och styrde i vårt nya kök. Det börjar faktiskt bli färdigt, så himla skönt! Lagom till studenten och allt, tur det.

Här är ett utplock av bilder från helgens aktiviteter.




I lördags kväll träffade jag Lina och hennes två kompisar. Vi drack lite vin hemma hos Anna-Carin, mötte upp Jonas på Palladium, drack varsin god somrig drink och avslutade kvällen med lite dans. Jag och Jonas åkte hem tidigt, men det var en riktigt trevlig kväll med tjejerna!






Söndagen blev en heldag i Jonas sällskap. På förmiddagen var vädret ganska bra, bara lite blåsigt, så vi satte oss nere vid Lögarbergen och delade på en kebabrulle till lunch. Jag njöt av solen de stunder den var framme och läste i min bok. Kvällen spenderades sedan hemma hos Jonas där vi grillade och myste i tv-soffan. Jag testade Ben&Jerrys nya glass, men hade nog lite för höga förväntningar så jag blev besviken.

Ny arbetsdag imorgon så nu är det sovdags. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0