Nationaldagen

Hej hej! Även söndagen bjuder på finfint väder, härligt när det är nationaldag och allt. Jag har legat ute i en solstol med en bok nu på förmiddagen, sedan tog jag en cykeltur in till stan och uträttade några ärenden åt pappa. Vi får se om jag orkar ta en springtur sen, skulle behöva det egentligen, men just nu är det nog lite för varmt. Sedan ikväll blir det Sex And The City 2 med tjejerna!

Gårkvällen var väldigt trevlig hos Malin. Det blev rosé, kex, ost, frukt, godis, massor av prat och skatt med tre härliga tjejer. Vi gick till Sahara en kort sväng och hälsade på lite folk som var ute. Underbart med sommar och utekvällar. Så fort värmen kommer fylls uteserveringarna med folk och Västervik lever upp.


Utsikten från Malins lägenhet








Nu ska jag ut i solen igen!



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack så mycket :)

2010-06-06 @ 16:02:38
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0