I've bought some new things

Nu är blazern i min ägo, sprang och köpte den idag för jag kunde inte sluta tänka på den. Haha, lite sorgligt men sant. Men hur som helst vet jag att den kommer användas flitigt. Här är de andra sakerna jag fick med mig hem från stan igår. Junishoppingen är nog avklarad för min del...


Acne-kopior från Nilsson Shoes. Har verkligen letat efter ett par liknande boots hela vintern/våren så jag behövde inte överväga köpet så länge


Tight kjol med veckade detaljer från H&M


Röd klänning från Myrorna, gillar den röda färgen massor!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud, Acnekopiorna var ju perfa. Jag har tänkt köpa originalet men är lite orolig över att de ska ta slut innan jag landar i Sverige igen, men nu vet jag ju vart jag kan få nästan likadana iaf.

Postat av: anna

fint!

2010-06-01 @ 22:39:16
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0