Gårdagens

Morgon! Sitter här med min kaffe latte och surar över det tråkiga vädret. Jonas och jag hade planer på att åka ut till Bergs slussar för att ligga och njuta i solen. Men vi får komma på något annat att göra.

Bjuder på några bilder från igår.



Jonas hade ärenden på skolan, jag satt ute i solen och väntade


Promenad till stan


Skoförälskelse



Paj och baugette på uteserveringen


Testade ett nytt recept - rotfruksgratäng, och gjorde kycklingschnitzel till det


Avslutade kvällen med lite gottis till det sista avsnittet av Lost


Jag shoppade lite på stan, visar er lite senare! Tjing!



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ser ut att ha varit en härlig dag :)

2010-06-01 @ 09:53:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0