Fredag kväll

Ikväll spenderar jag kvällen hemma ensam. Egentligen skulle lillasyster och jag ha fredagsmys, men hon blev bjuden på grillfest hos en kompis och övergav mig. Men hon kommer hem om en liten stund så då ska vi ta en promenad med Dica.

Efter jobbet satte jag mig i solen och bara njöt med en kaffekopp i handen. Sedan tog jag en springtur i spåret som var riktigt härlig. Perfekt att börja helgen med en joggingtur, det får en på så mycket bättre humör. Hemma igen hoppade jag in i duschen och fixade sedan lite nyttig fredagsmat. Det blev färska räkor, sallad, melon, vindruvor och vitlöksbröd, mums!




Glad fortsättning på fredagskvällen och början på helgen! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0