En fullspäckad helg

Jag har knappt haft en ledig stund den här helgen, full rulle hela tiden. Men skoj har det varit och trevlig har jag haft. I fredags var det förberedelser och studentfirande hela dagen lång. Det var fyra år sedan min studentdag och jag minns den som igår, blev aningen nostalgisk där i fredags! På lördagen blev det såklart prinsessbröllop på tv (såå fint och romantiskt!), promenad in till stan, glass, 50-årsfirande av chefen och en mysig kväll i Matildas tv-soffa. Idag tog jag, mamma och Jonas en tur till Linköping och Ikea för att köpa grejer till vårt nya kök. Ikväll gav jag mig ut i joggingspåret och sitter nu här vid datorn och tar igen det jag inte har hunnit med i helgen.

Här är några bilder från studenten. Jag var såklart mest hemma då brorsan hade bjudning där, men var också en sväng förbi hos Jennie.







Nu läggdags, måste ladda upp batterierna med lite sömn inför arbetsveckan.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack så mycket! :)



Jag har aldirg provat den eller vet någon som gjort så jag kan inte säga så mycket om den platt tången tyvärr. Men eftersom det är en Vidal sassoon så kan jag tänka mig att den är bra.



Varför ska du ha en platt tång om du redan har platt hår :)?? Jag har en GHD och den är verkligen super, kan jag verkligen rekommendera. Den är dock lite dyrare. Men den är verkligen bra. Sliter inte lika mycket som de andra platt tänger gör.



Annars är GAMA en bra platt tång tyckerjag. Men till det viktigaste faktiskt. Använd ALLTID värmeskydd. Det är super viktigt!!!



Hoppas du hittar en platt tång :) KRAM

2010-06-21 @ 10:34:59
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0