100607

Igår kväll var jag som sagt på bio med tjejerna. Det var typ vi tre och ett tjejgäng till på hela bion, hehe. Jag gillade faktiskt filmen! Den skiljde sig från den första och var väldigt rolig. Jag kan hålla med om att den inte hade en så stark handling, men jag tycker det var annat som vägde upp. Den var charmig på sitt sätt.

Idag blev det core och ett riktigt tufft cykelpass på Träningsvärk1. Det var en instruktör som jag inte har haft förut och han körde mycket stående och tempo så jag blev hur svettig som helst. Dock blev jag ännu blötare när jag cyklade hem i spöregn... vädret gjorde verkligen en helvänding över natten.

Nu var visst klockan läggdags igen. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: vickan

Ja, visst var filmen bra!

Vi får se till o ses i sommar, bara en vecka kvar för oss nu! hoppas allt är bra med dig annars :D

kramar

2010-06-08 @ 10:38:45
Postat av: Teresia

Ja det var den! Vore jätteskoj att ses i sommar :) måste vi försöka få ihop! Visst skulle du till USA i juli? När kommer du hem igen?

Kram på dig!

2010-06-11 @ 17:04:54
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0