100603

Juni kom med sommaren, äntligen! Synd att man ska behöva jobba dagar som dessa. Idag är det dessutom långdag på jobbet, men jag får passa på att njuta av värmen en kortis på lunchen. Imorse blev det frukost utomhus, det var varmt redan då och man måste ta tillvara på alla soltillfällen som ges. Ikväll efter jobbet är det jag som drar på mig löparskorna och kör min runda i spåret. Igår körde jag box/core med Malin på Träningsvärk1. Har saknat att träna med henne så det var riktigt kul att få boxas lite nu när hon är hemma.


Dagens första mål


Nu har Jonas gett sig iväg på sin resa med orkestern. Igår kväll satte de sig i bussen och första stoppet blir någonstans i Tyskland, sedan stannar de på olika ställen i Europa och blir borta i ca. tio dagar. Känns lite tomt utan honom trots att jag har vant mig vid att inte träffa honom på vardagarna, men nu är han ju så långt borta liksom.

Hoppas ni får en skön torsdag, ut och njut av det fina vädret ni som kan (själv håller jag tummarna för att helgen blir lika fin)!

Kommentarer
Postat av: Becca :)

Vad tkr du om Twilight?

2010-06-03 @ 20:28:40
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; Tack så mycket<3

2010-06-03 @ 20:43:47
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0