100305

Hej lördag! Sitter här och tycker lite synd om mig själv. Varför kan inte vädret vara på topp när jag är ledig? Jag har inte fått chansen att sola någon gång än, och idag är himlen täckt av tunna moln så det verkar inte blir mycket solande idag heller. Hoppas det spricker upp senare! Förra året hade jag till och med badat vid det här laget, jag tror bestämt att sommaren kom tidigare då. Hur som helst är det underbart att se blommande jordgubbsplantor i landet, blommor och bin i äppleträden, färger, grönska och att känna alla härliga dofter omkring en.





Än så länge vet jag inte riktigt vad lördagen bjuder på. Till kvällen blir det förmodligen ost- och vinkväll med Malin och en kompis till henne. Trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0