Veckans bilder

Nu är jag hemkommen från Linköping, det var riktigt skönt att spendera helgen där. Men visst blir man aningen deppig av det här vädret, det är ju så grått och trist! Nu saknar man värmen som man hade vant sig vid, det började kännas som att den skulle stanna för alltid. Men såklart inte... Jag tänkte visa ett gäng bilder från veckan som gått.





I måndags efter jobbet åkte vi till stugan för att fira mormor som fyllde år. Hon bjöd på jättegoda smörgåstårtor och jordgubbstårta!








I torsdags kväll satt vi på Matilda och Johns nybyggda altan och åt kex, ost och frukt. Det var den sista varma kvällen den här veckan, tur att vi tog tillvara på den. Riktigt mysigt!






Uppladdning
inför Winnerbäck med god plockmat och dricka hemma hos familjen Ringdahl. Härlig början på en kväll som slutade på topp med bästa Lasse!


Imorgon inleder jag min sista arbetsvecka på ett bra tag. Semester i fyra veckor väntar innan det är dags att ta tag i studierna igen. Känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0