Veckan som gått

Jag har haft en jättehärlig vecka då jag har passat på att njuta av det fina vädret och umgåtts med trevligt folk. Jag har inte haft någon tid över till bloggen som ni förstår så därför tänkte jag visa några bilder från den gångna veckan.



I tisdags blev det fotboll och en kall öl på Morella med Carro och Alex som hade tagit en semstervecka i Västervik.










I onsdags efter jobbet blev det grillning i Carolines föräldrars sommarhus. Efter den goda maten spelade vi sällskapsspel.




Även på torsdagen blev det grillning, denna gång hemma hos Jonas bror som fyllde år dagen till ära. Efter kalaset blev det lite parkhäng i Stadsparken med ett stort gäng som firade Annie som också fyllde år.




På fredagskvällen blev det utgång med fina flickor. Vi började kvällen hos Matilda och fortsatte sedan nedåt stan och båten. Trevlig kväll!
(De här två bilderna är tagna med min gamla digitalkamera)


I helgen har det blivit massor av sol och bad, bilder kommer! Nu ska jag ta en dusch efter kvällens springtur. Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0