Sol och bad hela helgen

Åhh vilken underbar helg jag har haft! Lördagen spenderades mestadels på Lögarbergen med Elin och mamma, och lite senare kom även Jonas. På kvällen styrde vi upp världens bästa grillning med min familj. Det grillades lax, kycklingfilé och halloumi, och till det serverades fransk potatissallad och fetaostsås. Helt i min smak. Igår (söndag) hade vi planerat för en heldag med solbad så vi gjorde matsäck och tog bilen till Händelöp på förmiddagen. Det var jag, Jonas och alla mina syskon. Det blåste en del, men vi hittade en bra klippa att ligga på så vi blev kvar där hela dagen. Vi hade gjort pastasallad och kycklingspett som vi åt till lunch, det är ju så himla gott att äta picknick!

LÖRDAG




SÖNDAG









Hoppas det fina vädret håller i sig till nästa helg för jag älskar det verkligen!




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej din bror med det bruna håret är skitsnygg!!! Skulle uppskatta fler bilder på honom.

2010-07-06 @ 21:10:57
Postat av: Teresia

Haha :P Jodå det blir nog fler bilder på honom!

2010-07-08 @ 14:02:07
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0