100722

Hej på er! Det var inte igår, hoppas allt är fint med er. Jag är inne på min näst sista arbetsvecka innan jag tar en välförtjänt semster. Längtar!

Idag är det verkligen fruktansvärt varmt. När jag var ute på lunchen förut var det nästan olidligt varmt i luften och luktade sådär illa som det kan göra när man är utomlands och går inne i stadskvarteren. Det hade med andra ord inte varit fel att svalka sig i havet en dag som denna, men det blir lite knepigt då jag måste befinna mig på jobbet. På tal om att svalka sig, igår efter en joggingtur tillsammans med Jonas tog vi oss ett kvällsdopp på Löga. Underbart att ta ett bad direkt efter en springtur.

Ikväll blir det tjejhäng med ost och kex som tilltugg. Sen Winnerbäck imorgon kväll. Trevligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0