Vackra vinterland

Idag har det varit en helt perfekt vinterdag; sol, minusgrader och is på sjön. Vi passade på att åka lite skridskor och grilla korv vid Gamlebyviken. Till en början var det lite kallt om fötterna, men efter lite korvgrillning kändes det mycket bättre och då var det hur härligt som helst att åka. Jag älskar att åka lite längre ut där snön fortfarande ligger på isen, jag får någon sorts frihetskänsla i kroppen.













Resten av dagen har spenderats hemma och hos mormor där vi fikade. Nu ska vi se på "Flickan som lekte med elden". Bäst att ta tag i det nu, jag känner mig så "efter" när alla pratar om "Luftslottet som sprängdes". Dock ska jag försöka komma i säng hyffsat tidigt då det är en ny arbetsdag imorgon. Jag har vänt lite på dygnet de senaste dagarna med sena kvällar och sovmorgnar. Det måste rättas till.

Trevlig söndagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0