Spelkväll

Gårkvällen bjöd på spelafton hemma hos John och Matilda. Såklart hade jag med mig min nyfunna vän och tog en del bilder.


Att använda dessa snyggingar till glasögon ingick i spelet och var inte bara för syns skull, utan fyllde faktiskt en funktion.


Brain Storm hette spelet. Jag tyckte det var roligt, fast jag och Matilda fick alltid de svåraste korten...


Lag Erik och Marcus


Husse och Bajen


Lag Josse och Micha


Matilda var riktigt snygg i de gul-röda bågarna


Lag John och David in action


Sen blev det "Melodifestivalspelet" där vi tjejer var överlägsna. Vi vann stort första omgången, och den andra omgången var vi nästan vid mållinjen då grabbarna fick ett kort där det stod "byt plats på spelpjäserna". Typiskt, men spelreglerna är till för att följas.


Det är ju bara för härligt när även Josse är i viken så vi kan ses allihopa. Det var en riktigt rolig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0