Söndagstrevligheter

Det har varit en bra dag, precis som jag trodde. Jag hade liksom en positiv känsla i hela kroppen när jag vaknade imorse, vaknade på helt rätt sida med andra ord. På förmiddagen var det städ och plock i lägenheten som gällde. Sedan mötte jag Maria och Hanna vid Hemköp för att handla. Vi bakade scones hemma hos oss som vi sedan åt med massa goda tillbehör till. Riktigt mysigt och jättekul att ses igen! Det var nämligen ett halvår sedan vi sågs eftersom tjejerna har pluggat utomlands den gågna terminen. Det fanns såklart hur mycket som helst att prata om!









Nu måste jag styra upp med min packning inför Egyptenresan. Rota fram sommarkläderna i garderoben, härligt! Sedan ska Jonas och jag laga mat, det blir kyckling med pesto, soltorkade tomater och färsk tortellini, mums! Jag trivs verkligen att vara hemma, helgen har varit så skön! Men ikväll sitter jag i bussen mot viken igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0