Söndag och sista januari

Idag är det minsann söndag, varesig jag vill eller inte. Men det var rätt uppiggande igår när Jonas påminde mig att det ju faktiskt var lördag och inte söndag, vilket jag hade gått och trott hela förmiddagen. Dock börjar söndagsångesten sakta men säkert att smyga sig på, särskillt nu när jag har varit ledig i mer än en vecka. Verkligheten kallar.

Gårkvällen var väldigt trevlig. Festen hölls som sagt i Colonia och det kom rätt så mycket folk. Jag fick träffa alla tjejerna från skolan på en och samma gång, vilket såklart var kvällens bästa. Jag hade på mig min fina nya spetsklänning i creamfärgat och ett par lackleggins. Sött och salt.


På språng. Kameran fick stanna hemma




Bjuder på två bilder från en uppfriskande promenad i förmiddags. Det är så fint ute med all snö. En frisk, solig, och riktigt vacker vinterdag!

Förresten, galet att det är februari imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0