Lördagen

Hej lördag!

Härligt med helg igen! Visserligen var arbetsveckan väldigt kort med tanke på halvdagen i tisdags och den lediga onsdagen, men det är ändå skönt att få sova lite längre på morgonen och bara göra vad man känner för. Förmiddagen spenderades hos Jonas. Vi tog en tur till Lager 157, men jag hittade inget (trots stort shoppingsug). Sedan fikade vi hemma hos oss innan det var dags för Jonas att bege sig mot Linköping. Tentorna kallar. Det känns lite konstigt att han har åkt nu när han har varit här i några veckor, men samtidigt vänjde jag mig vid att vara ifrån honom under hösten. För ett år sedan skulle jag inte kunna tänka mig ett distansförhållande, men nu vet jag att även det fungerar och går att vänja sig vid. Men såklart längtar jag till nästa höst då jag får komma hem!

Nu ska snart mamma och jag gå en promenad. Kvällens plan är för tillfället rätt så oviss för min del. Det var tänkt att det skulle bli utgång och Palladium, men det verkar som att det är stängt för kvällen. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0