Klick och köp

Idag har jag klickat runt lite på H&M:s shop online. Det råkade visst bli en beställning, kunde inte låt bli för det fanns en hel del fint. Jag sa just till Jonas imorse att det kunde bli farligt att överväga en beställning därifrån för jag är så shoppingsugen!


Det blev två par skor; ett par ballerina och ett par kilklackar med fin dragkedja fram...


...en liten väska, perfekt för festkvällen...



...och ett fint halsband...


Jag köpte även en bikini, en baddräkt, en kofta, en fin tunika, en klänning, ett träningslinne och en blommig shortsdress. Vad var det jag sa? Just det, shoppingsugen!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh, halsbandet såg väldigt sött och fint ut! bra val :)

Jag är med shoppingsugen! Ska faktiskt kolla lite hemsidor nu, bara för att titta och må dåligt över att jag inte kan köpa något... fattiglapp!

Kram

2010-01-09 @ 22:13:27
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ja, visst var det! :) Blev en del grejer jag beställde, men känner jag kan unna mig det nu när jag jobbar :) Hoppas du får jobb till sommaren och hösten så kan du också shoppa loss!

Kraam

2010-01-10 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0