It's freezing outside

God morgon!

Nu har jag vaknat tidigt av egen förmåga, dvs. utan väckarklocka, två dagar i rad och kännt mig utvilad. Väldigt skönt. Jag gillar faktiskt att komma upp "tidigt" på helgerna, straxt efter klockan åtta är ganska lagom. Det är ju inte heller helt fel att stiga upp när solen skiner utanför förnstret, men sen är det ju tveksamt om man vill gå ut när det är 25 minusgrader där ute. Galet kallt! Vi får se om graderna stiger något under dagen, för det är ändå lite lockande att ge sig ut i det friska, fina vintervädret.

Har mina funderingar på att ta en tur till stan idag, har några ärenden att uträtta. Sedan blir det fest till kvällen. Hanna, Maria och Viktoria har styrt ihop en "födelsedags- och återseedefest" på Colonia. Blir nog skoj, det var ett bra tag sedan jag träffade alla.



Gott med svensk frukost med banan- och apelsinsmoothie. Att doppa digestive i morgonkaffet är jag svag för, mamma har lärt mig :)


Glad lördag!



Update: Jag är visst lite veckovild för stunden... trodde det var söndag och önskade er en glad sådan, men nu är det fixat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0