God morgon söndag!

God morgon! Jag slog mig just ner här vid datorn med en kop kaffe och en macka. Jonas ligger fortfarande och sover, men jag kände att jag ville gå upp hyfsat tidigt idag för att få ut lite mer av dagen. Det ska bli lite städning, packning, fika med några kompisar, matlagning och sedan ska jag åka tillbaka till Västervik. Det har varit en mysig helg och dagen kommer garanterat också att bli bra, det känns i kroppen. Och det bästa av allt! Jag åker till Linköping på onsdag kväll igen för att sedan tillbringa en vecka i Egypten med älsklingen!





Föresten, det blev en liten shoppingskörd på stan igår. Jag är helnöjd och kanske att jag visar upp det för er senare. Trevlig söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0