Framme

Nu är jag anländ i Linköping, hemma i lyan och väntar på Jonas som skriver tenta. Jag och Josse passade på att sällskapa när vi både två skulle upp till Linköping. Vi fördrev tilden väldigt bra på bussen med en massa tjejsnack, det blir ju liksom alltid roligare när man har någon att prata med under resans gång.

Ikväll blir det gammalt hederligt fredagsmys. Jag misstänker till och med att Jonas har planerat tacos då han har tagit upp köttfärs. Och vad passar bättre än tacos till fredagsmys? Sen ska jag hålla tummarna för Klingen som ska dansa. I förra veckans Let´s dance gick det väl lite sisådär för henne, men det fanns ju andra som imponerade.



Jag gillade Elins klänning, men dansen kunde varit bättre


Agnetas vals var jättevacker!


Claudia var himlans duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0