Promenad och skidor

Söndag kväll och en lång vecka är på ingång, det var länge sen det var en vecka med hela fem arbetsdagar.  Imorgon kommer jag att jobba ända fram till klockan åtta på kvällen eftersom vi ska ha verksamhetsplanering för resten av året. Som tur är ska vi beställa något att äta och det gör ju det hela lite trevligare. Det är alltid bra att förena nytta med nöje. Jag ska föreslå Gustopizza för det är så gott!

Idag på förmiddagen mötte jag Josse på stan för att gå en promenad i vintervädret. Vi vandrade runt i Breviksområdet och tjattrade på om både det ena och det andra. Alltid lika mysigt att gå långa promenader med Josse! ♥ Efter promenaden och middag hemma åkte jag skidor med mamma och Elin. Det är så härligt att åka längdskidor, och det är ju bra motion dessutom! Nu var spåren faktiskt riktigt fina på golfbanan där vi åker. Det är synd att det är mörkt på kvällarna efter jobbet, annars hade jag kunnat åka mer i veckan.



Två bilder från en skidtur förra året


För tillfället sitter jag och väntar på bilder som håller på att laddas upp på Fujis hemsida, vilket tycks ta en evighet. Jag och mamma ska nämligen framkalla ett gäng bilder. Jag tycker det trevligt att ta fram de bästa bilderna och sätta in dem i ett album.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0