Årets första dag

Gott Nytt År kära ni!

Hoppas ni hade en härlig gårkväll och infirande av det nya året. Min kväll blev mycket lyckad i sällskap med dem bästa, med god mat och dryck och en hel del dans! Bilder dyker upp under morgondagen.

Det känns bra att 2009 är över, det har varit ett tungt år på flera sätt för min del. Jag välkomnar 2010 med öppna armar och både tror och hoppas att det kommer bli bra mycket bättre än det gångna året.

Nyårsdagen till ära spenaderas med älsklingen. Vi är i full gång att laga en härlig middag till oss två. Det blir rostad potatis, rosmarinsås, kyckling och sallad med massa gottigtheter. Det blir nog en härlig kväll! Nu ska jag titta till maten. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0