Hej lördag!

Idag vaknade jag av mig själv klockan nio och låg kvar i sängen och drog mig en halvtimme till. Så skönt så! Dock börjar rastlösheten krypa sig på nu, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag kände att det inte var någon idé att åka till Linköping lördag till söndag, även om jag gärna skulle vilja träffa Jonas. Att vara utan honom på helgerna hör inte till vanligheterna. Så nu saknar jag honom lite extra! ♥

Gårkvällen spenderades hos farmor och Bosse där vi firade mamma och mig, åt goda räksmörgåsar, såg på Let's Dance, pratade och åt cheesecake till kaffet. Tyvärr kunde inte pappas bror med familj komma för dem har åkt på maginfluensa. Väldigt synd, men samtidigt nödvändigt då det ju är rätt hög smittorisk.








Nu ska jag ta tag i dagen och hitta på något vettigt! Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0