Torsdag

Idag var det långdag på jobbet, men för tillfället gör det absolut igenting för jag har massor att styra med och tiden går fort. Det har varit en riktig bra jobbvecka! Vi håller på med lite planering inför en grej och det är jag som håller i det, vilket är riktigt kul! På lunchen gick jag, Matilda och Micha till People och åt. För min del blev det kycklingsallad och för de andra damerna scones. Kul att ses för det var ett tag sen, men dessvärre går 45 minuter alldeles för fort! Vi får ta igen det nästa vecka.

Hemkommen från jobbet gjorde jag äggröra och stekte korv till mig själv. Om jag inte minns fel så var äggröra en av mina favoriträtter när jag var liten, men det är ju faktiskt riktigt gott!


Dagens middag


Elin


I min nya guldiga favorit!


Mira

Nu har Josse och jag styrt upp planer för helgen. Det kommer att bli Linköping lördag till söndag och på lördagskvällen ska Josse och jag ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0