Tankar

På bussresan upp hit satt jag och lyssnade på min ipod och var totalt försjunken i tankevärlden. Jag kom på mig själv med att bli alldeles sentimental när jag satt där och tänkte på allt och alla. Jag tänkte på mina fina vänner, på hur härligt det skulle bli att få spendera helgen med Jonas, på morfar och farfar som båda har gått bort för en tid sedan, på familjen där hemma och på Matilda som snart ska bli mamma. Jag funderade på saker jag vill göra, på min önskelista, på jobbet... med andra ord på allt mellan himmel och jord. När man sitter sådär och inte gör någonting, det är då man har tid att tänka. Men jag gillar det. Det kanske inte är så dumt att ta sig en busstur då och då.


Kvällen har varit bra. Jonas hade förberett plankstek tills jag kom hem. Tack :) Riktigt gott och väldigt mäktigt. Vi såg på Let's dance och Solsidan. Men nu ska vi gå och lägga oss. Godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0