Såhär på lördagseftermiddagen

Imorse åkte jag upp till Linköping med Jonas familj. Egentligen hade jag inga planer på Linköping den här helgen eftersom Jonas är upptagen hela dagen idag, men när de ändå skulle åka hakade jag på. Dessutom var det ett bra tillfälle att träffa Josse!

Dagen har till stor del spenderats på stan där det blev balklänningsprovning för Jennie. Vi var i två olika butiker och det var betydligt lättare att hitta fina klänningar än vad jag hade trott. Jag blev själv sugen på att prova ett par stycken, men jag höll mig till att vara smakråd. Tillslut hittade hon en favorit som var jättefin! Den var lite i stil med den här, men kommer bli i en annan färg och har inte samma detaljer.

I stundens nu sitter jag med en kaffekopp och ett digestivekex och ska straxt göra mig iordning efter duschen. Jag ska träffa Josse vid Hemköp om 45 minuter för att köpa lite gott till kvällen.



Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0