Måndag

Vet ni vad, nu har jag jobbat av halva tiden av mitt vikariat på banken. De här månaderna har verkligen gått fort och jag har en känsla av att resten av tiden kommer att gå minst lika fort. Det ska bli mysigt att flytta upp till Linköping igen till hösten ♥

Idag har jag varit lite seg, såhär precis i början av veckan. Men ju längre dagen gick desto bättre kändes det. Efter jobbet följde jag med mamma ut på en skidtur. Vi åkte  nästan en timme och det var riktigt härligt. Det är så skönt att det fortfarade är ljust ute nu när jag kommer hem från jobbet. Längdskidor får nog bli min motionsform så länge snön ligger kvar. Bra och härlig träning!

Nu ska jag slå mig ner i tv-soffan en stund. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0