Lunchdate

Hej alla glada! Jag har haft en bra dag. Jag känner att jag trivs med jobbet och att jag har "kommit in i gänget" mer nu på senaste tiden, vilket gör att jag mår bra med det jag gör. Samtidigt glädjer det mig att jag ska börja plugga snart igen, jag trivs ju trots allt med livet som student!

Dagen har bjudit på mycket jobb, lunch med Matilda, Micha och Lovisa och nu en lugn kväll hemma. Det känns i kroppen att helgen är nära, härligt. Förhoppningsvis, om inte vädret är för dåligt, kommer Jonas till viken över helgen.





Väldigt god och smakrik tomatsoppa på People blev det, med bröd, cream cheese och ädelostkräm till.


Och i vanlig ordning torsdagsfika på jobbet. Har ni smakat Frökusar? Gör det, jättegott bröd med massa frön på! (ursäkta lite dåliga bilder, men de är tagna med den gamla kameran... man vänjer sig fort)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0